O Targach

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® są jedną z najważniejszych imprez branży hotelarskiej oraz gastronomicznej w Polsce. W jednym miejscu i czasie prezentowana jest kompleksowa oferta wyposażenia hoteli, pensjonatów, restauracji, barów, pizzerii, kawiarni, cukierni i innych punktów gastronomicznych. Tutaj spotyka się branża, aby podsumować rok, a także aby zaprezentować nowości i trendy na kolejny sezon.

 

 

HORECA® 2017 w liczbach:

  • 345 wystawców w tym 102 zagranicznych z 20 krajów
  • 14 993 zwiedzających z sektora HoReCa
  • 8666 m2 powierzchni wystawienniczej

 

Branżowi klienci


Targi HORECA umożliwiają nawiązanie wartościowych kontaktów biznesowych oraz znalezienie nowych kanałów dystrybucji wśród 15 tysięcy branżowych gości z całej Polski, a także Słowacji, Czech i Ukrainy.

76% zwiedzających to osoby podejmujące decyzje zakupowe w firmach.

Zwiedzający są rejestrowani, a wyniki sprawdzone i potwierdzone przez audyt CENTREX-u (Związek Międzynarodowych Statystyk Targowych).



Dlaczego warto?


Prestiż, jakość i tradycja

  • Targi HORECA® organizowane są już od 25 lat, w ciągu tego ćwierćwiecza udało nam się wykreować dużą, uznaną w branży imprezę targową, na której nie wypada nie być, jeśli pracuje się w sektorze HoReCa.
  • HORECA® to międzynarodowa impreza najwyższej jakości rekomendowana przez Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego UFI.


Doskonała promocja

  • Każdego roku wysyłamy ponad 30 000 zaproszeń pocztą tradycyjną oraz w formie newsletterów do własnej, stale aktualizowanej bazy klientów z sektora HoReCa oraz baz patronów i partnerów targów.
  • Zapewniamy wszechstronną promocję imprezy w mediach ogólnopolskich jak TVP Telewizja Polska, Superstacja.tv, Radio ZET, Radio ESKA, RMF, Gazeta.pl, Gazeta Krakowska, Radio Kraków oraz najważniejszych czasopismach i portalach branżowych.






Akademia wiedzy HORECA


Sukces ostatnich lat potwierdza, że Akademia HORECA jest ważną częścią programu Targów. Zwiedzający Targi często mają problem z wyborem właściwego produktu, potrzebują wyczerpującej informacji. Dlatego szkolenia, warsztaty i seminaria tematyczne są niezbędnym elementem oferty targowej. Wystawcom zaangażowanym w tę formę prezentacji umożliwią efektywny dialog z potencjalnymi klientami. Pozwolą lepiej poznać ich oczekiwania i precyzyjnie zaprezentować im swój produkt bądź nowatorskie rozwiązanie.

Na Targi HORECA® przyjeżdżam co roku i za każdym razem odkrywam coś nowego. Jeszcze się nie zdarzyło, bym nie skorzystała z oferty Wystawcy, którego tutaj spotkałam. W tym roku uczestniczę w warsztatach fotografii kulinarnej, a udział w nich będzie niezmiernie przydatny w prowadzeniu mojej działalności gospodarczej. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tegoroczną edycją: duże wrażenie zrobiła na mnie organizacja tej imprezy, jest przejrzyście, sporo Wystawców prezentuje swoją ofertę.

Małgorzata Szostak, właścicielka Restauracji 7 Smaków






Kuchnia Mistrzów


W ramach Akademii HORECA jednym z kluczowych wydarzeń jest Kuchnia Mistrzów – trzydniowe kulinarne show z udziałem ekspertów oraz znanych gwiazd gastronomii. Podczas ostatniej edycji wybitni szefowie kuchni jak Adam Chrząstowski, Tomasz Purol, Piotr Ślusarz czy Sebastian Olma podzielili się filozofią na prowadzenie biznesu oraz zaprezentowali własną wizję przyrządzania potraw. W Kuchni Mistrzów poruszane były tematy z zakresu food-pairingu (sztuki łączenia smaków) oraz marketingu sensorycznego.


W 2016 roku gościem specjalnym był Andrea Camastra, szef kuchni i właściciel restauracji Senses, odznaczonej najbardziej prestiżową i pożądaną przez restauratorów Gwiazdką Michelin. Podczas kulinarnego show zaprezentował wariacje dookoła buraka – proces komponowania dań oraz przygotowywania różnych tekstur z tego warzywa: pian, pudrów, żeli, nowoczesnego chłodnika i innych.