O Targach

Targi HORECA/GASTROFOOD są odpowiedzią na dynamiczny rozwój branży hotelarskiej oraz gastronomicznej w Polsce. W jednym miejscu i czasie prezentowana jest kompleksowa oferta wyposażenia hoteli, pensjonatów, restauracji, barów, pizzerii, kawiarni, cukierni i innych punktów gastronomicznych. Od urządzeń gastronomicznych i chłodniczych, poprzez meble, zastawę stołową, tekstylia, oprogramowanie, do żywności i napojów oraz bogatej oferty win dla sektora HoReCa. Dzięki tak rozbudowanej wielotematycznej formule, targi w Krakowie wyróżniają się wśród innych imprez tego typu. Tutaj spotyka się cała branża, aby podsumować rok i zaprezentować nowości na kolejny sezon.




HORECA/GASTROFOOD 2016 w liczbach:

  • 376 wystawców w tym 131 zagranicznych z 24 krajów
  • 12 762 zwiedzających z sektora HoReCa
  • 8614 m2 powierzchni wystawienniczej


    Branżowi klienci

     

    Gwarantujemy doskonałą promocję wśród profesjonalistów z branży gastronomicznej, hotelarskiej i winiarskiej – co roku Targi odwiedza blisko 13 tysięcy gości z całej Polski, a także Słowacji, Czech i Ukrainy. 78% to osoby podejmujące decyzje zakupowe w firmach. Zatem uczestnictwo w HORECE umożliwia nawiązanie wartościowych kontaktów biznesowych oraz znalezienie nowych kanałów dystrybucji. Zwiedzający są rejestrowani, a wyniki sprawdzone i potwierdzone przez audyt CENTREX-u (Związek Międzynarodowych Statystyk Targowych).

     

    Merida jest obecna na Targach HORECA® po raz piąty z rzędu. Wiele wskazuje na to, że nawiązane tutaj kontakty biznesowe będą procentować w przyszłości. Pozytywnie zaskoczyli mnie Klienci, którzy przyjechali np. ze Szczecina czy Gorzowa Wielkopolskiego. Po raz kolejny potwierdza się to, że imprezę odwiedzają przedstawiciele branży z całej Polski.

    Dariusz Bulara, Merida Sp. z o.o.

     

     

    Dlaczego warto?

     

    Prestiż, jakość i tradycja

    • Targi HORECA® organizowane są już od 25 lat, w ciągu tego ćwierćwiecza udało nam się wykreować dużą, uznaną w branży imprezę targową, na której nie wypada nie być, jeśli pracuje się w sektorze HoReCa.
    • HORECA® to międzynarodowa impreza najwyższej jakości rekomendowana przez Światowe Stowarzyszenie Przemysłu Targowego UFI.

     

    Doskonała promocja

    • Każdego roku wysyłamy ponad 30 000 zaproszeń pocztą tradycyjną oraz w formie newsletterów do własnej, stale aktualizowanej bazy klientów z sektora HoReCa oraz baz patronów i partnerów targów.
    • Zapewniamy wszechstronną promocję imprezy w mediach ogólnopolskich jak TVP Telewizja Polska, Superstacja.tv, Radio ZET, Radio ESKA, RMF, Gazeta.pl, Gazeta Krakowska, Radio Kraków oraz najważniejszych czasopismach i portalach branżowych.

     

     

     

     

     

    Akademia wiedzy HORECA

     

    Sukces ostatnich lat potwierdza, że Akademia HORECA jest ważną częścią programu Targów. Zwiedzający Targi często mają problem z wyborem właściwego produktu, potrzebują wyczerpującej informacji. Dlatego szkolenia, warsztaty i seminaria tematyczne są niezbędnym elementem oferty targowej. Wystawcom zaangażowanym w tę formę prezentacji umożliwią efektywny dialog z potencjalnymi klientami. Pozwolą lepiej poznać ich oczekiwania i precyzyjnie zaprezentować im swój produkt bądź nowatorskie rozwiązanie.

    Na Targi HORECA® przyjeżdżam co roku i za każdym razem odkrywam coś nowego. Jeszcze się nie zdarzyło, bym nie skorzystała z oferty Wystawcy, którego tutaj spotkałam. W tym roku uczestniczę w warsztatach fotografii kulinarnej, a udział w nich będzie niezmiernie przydatny w prowadzeniu mojej działalności gospodarczej. Jestem bardzo pozytywnie zaskoczona tegoroczną edycją: duże wrażenie zrobiła na mnie organizacja tej imprezy, jest przejrzyście, sporo Wystawców prezentuje swoją ofertę.

    Małgorzata Szostak, właścicielka Restauracji 7 Smaków

     

     

     

     

     

    Kuchnia Mistrzów

     

    W ramach Akademii HORECA jednym z kluczowych wydarzeń jest Kuchnia Mistrzów – trzydniowe kulinarne show z udziałem ekspertów oraz znanych gwiazd gastronomii. Podczas ostatniej edycji wybitni szefowie kuchni jak Adam Chrząstowski, Tomasz Purol, Piotr Ślusarz czy Sebastian Olma podzielili się filozofią na prowadzenie biznesu oraz zaprezentowali własną wizję przyrządzania potraw. W Kuchni Mistrzów poruszane były tematy z zakresu food-pairingu (sztuki łączenia smaków) oraz marketingu sensorycznego.

     

    W 2016 roku gościem specjalnym był Andrea Camastra, szef kuchni i właściciel restauracji Senses, odznaczonej najbardziej prestiżową i pożądaną przez restauratorów Gwiazdką Michelin. Podczas kulinarnego show zaprezentował wariacje dookoła buraka – proces komponowania dań oraz przygotowywania różnych tekstur z tego warzywa: pian, pudrów, żeli, nowoczesnego chłodnika i innych.