Edycja 2022 w liczbach
-
309Wystawców
-
8843Zwiedzających
-
8102m2powierzchni wystawienniczej
-
17krajów
Targi jako kompleksowe narzędzie marketingu sprzedażowego, promocyjnego i komunikacyjnego umożliwiają Wystawcom:
- promocję nowych produktów, innowacyjnych rozwiązań i zaawansowanych technologii
- nawiązanie licznych kontaktów biznesowych
- utrwalenie relacji z dotychczasowymi klientami
- wymianę oraz zebranie informacji o rynku branżowym
Dlaczego warto wziąć udział w targach
Udział w targach umożliwia Wystawcom promocję nowych produktów, innowacyjnych rozwiązań i zaawansowanych technologii, nawiązanie licznych kontaktów biznesowych, utrwalenie relacji z dotychczasowymi klientami, wymianę oraz zebranie informacji o rynku HoReCa. Aż 75% zwiedzających to osoby podejmujące decyzje zakupowe w firmach.
Ważną częścią targów jest Akademia wiedzy HORECA®, w ramach której odbywają się szkolenia, praktyczne warsztaty i seminaria tematyczne, dopełniając ofertę targową jak i stanowią rokrocznie inspirację dla tysięcy gości z branży HoReCa. Spotkania w kilku salach konferencyjnych oraz specjalnie zaaranżowanej Kuchni Mistrzów to nieodłączne elementy wyróżniające te targi.
Dostrzegamy zmiany, nurty i jesteśmy świadkiem ich powstawania. Na targach znajdziesz mnóstwo praktycznych wskazówek. Co roku poruszane są inne, ważne dla sektora HoReCa tematy. Swoją wiedzą, doświadczeniem i praktycznymi rozwiązaniami dzielą się branżowi eksperci, trenerzy oraz uznani szefowie kuchni.