Edycja 2022 w liczbach
-
309Wystawców
-
8843Zwiedzających
-
8102m2powierzchni wystawienniczej
-
17krajów


-
Tegoroczna edycja, jak co roku, jest świetna. Ważne jest, że tutaj wystawcami są profesjonaliści – są to profesjonalne firmy z profesjonalnym zapleczem sprzętowym, proponujące profesjonalne rozwiązania. Ludzie, którzy tutaj przychodzą, szukają profesjonalnych rozwiązań, nie rozwiązań najtańszych, a my takie rozwiązania oferujemy.
-
Stany Zjednoczone są zachwycone, że ponownie, po przerwie spowodowanej pandemią, mają swój pawilon na Targach HORECA®/GASTROFOOD. Jest to dowód długotrwałych relacji. Wystawcy prezentują tutaj fantastyczne produkty ze Stanów Zjednoczonych od piwa i wina po suszone owoce, orzechy, doskonałe wołowiny. Targi w Krakowie zorganizowały świetną imprezę. EXPO Kraków jest po prostu fantastyczne i wszyscy wystawcy są zachwyceni tym, jak dobrze te targi zostały przygotowane. Naprawdę czekamy na dalszy rozwój relacji Polski z USA dzięki tym wszystkim towarom importowanym ze Stanów Zjednoczonych.
-
My występujemy cyklicznie na Targach. Ostatnimi czasy, kiedy to były takie dziwne czasy pandemiczne, mieliśmy przerwę, a do tej pory występowaliśmy na targach sukcesywnie, co roku.
Dominującym elementem decydującym o wystawieniu się na targach jest na dzień dzisiejszy element marketingowy. Sprzedaż oczywiście jest istotnym elementem dla firmy, bo to jest podstawa działania, ale nasze doświadczenie z ostatnich lat wskazuje na to, że bezpośredni element sprzedaży nie występuje. Oczywiście są to pochodne, bo to są rozmowy, to są projekty, to są nawiązane znajomości.
Targi to także miejsce, w którym spotykają się firmy, które ze sobą kooperują - dostawcy, stali klienci. Natomiast oczywiście celem jest pokazanie się nowemu klientowi, pokazanie swojej oferty. Największą wartością targów jest to, że wystawiamy się dla konkretnej branży i dla konkretnie profilowanego klienta. Targi są zawarte w naszym budżecie przeznaczonym na reklamę i cele marketingowe. Myślę, że ten rok, tę edycję targów, można będzie zaliczyć do udanych.
-
Jesteśmy na Targach już 7 lub 8 rok z rzędu. W tym roku skupiliśmy się na tym, żeby klientom pokazać, jak mogą zaoszczędzić korzystając z naszej wiedzy i produktów, które oferujemy.
Jesteśmy dość zadowoleni z frekwencji i tego jacy klienci odwiedzają nasze stanowisko. Część klientów, którzy odwiedzają nasze stanowisko, to są klienci zaproszeni przez nas, którym prezentujemy różne nasze nowości, ale drugą część stanowią klienci nowi, którzy jeszcze nie kojarzą naszej firmy i staramy się im pokazać te nowości, z którymi tutaj przyjechaliśmy.
Targi branżowe to jak najbardziej dobre miejsce, żeby pokazywać nowości, ponieważ bardzo ciężko jest dotrzeć do klientów końcowych i nawet organizując szkolenia czy pokazy w firmie nie dotrzemy do takiego grona klientów, które jest na targach. -
Wszyscy są bardzo szczęśliwi, że mogli tu przyjechać, że dostali się i że to wszystko wygląda, jak wygląda. Scena przygotowana na Mistrzostwa to jedna z lepiej zorganizowanych scen i w ogóle miejsc, które mieliśmy okazję zobaczyć przez ostatnie — przynajmniej cztery lata polskiej sceny Speciality Coffee. Jesteśmy naprawdę zadowoleni i mam nadzieję, że będziemy kontynuować współpracę. Wybraliśmy te targi i EXPO Kraków do organizacji zawodów, ponieważ obiekt jest jak najbardziej dogodnym do tego miejscem, które łączy w tym momencie dwa światy. W targach biorą udział osoby zainteresowane gastronomią – prowadzący ją lub planujący inwestycję w tę dziedzinę biznesu. Dlatego, to jak najbardziej jest miejsce dla mistrzostw. Mamy bowiem możliwość pokazania pracy specjalistów, będącej na najwyższym poziomie.
-
Targi przerosły moje oczekiwania, ponieważ nastawiłem się na mniejszy kontakt biznesowy, mniejszych odbiorców, a tymczasem nasza oferta wzbudziła zainteresowanie wśród dużych operatorów sektora HoReCa. Bardzo pozytywnym zaskoczeniem jest ich obecność na tych targach, więc jestem bardzo zadowolony. Przede wszystkim chcieliśmy się pokazać z nowym brandem na rynku, no i nie mogę ukryć, także nawiązać dobre kontakty pod dystrybucję naszych produktów.
-
Dziczyzna to natura i zdrowie. Zarówno dziczyzna, jak i królik są to produkty naturalne, na które stawiamy, bo mamy świadomość, że są to produkty przyszłości. W tym kierunku idzie żywienie, w tym kierunku idzie gastronomia. Takie też są oczekiwania naszych gości. To jest przyszłość i tego się trzymamy. Polecam EXPO Kraków do organizacji tego typu wydarzeń. Odbyły się tutaj dwie edycje Bocuse d’Or, które współorganizowałem, odbyły się targi myśliwskie, gdzie też mieliśmy swoje stoisko jako Las-Kalisz oraz swoje prezentacje kulinarne, a teraz odbyły się Mistrzostwa Polski w Dziczyźnie, a to dlatego, że jest tu profesjonalnie.
-
Targi HORECA® w tym roku, podobnie jak w zasadzie każdego roku, są dla nas bardzo dużą, bardzo ważną i bardzo ciekawą imprezą regionalną. Dużą zaletą targów jest dostęp do wartościowych osób, które stawiają na jakość produktu, jakość obsługi, jakość swojego biznesu i chcą cały czas tę jakość podnosić. Patrząc na frekwencję, można stwierdzić, że było zainteresowanie. Na pewno osiągnęliśmy bardzo konkretne kontakty, odbyliśmy wiele rozmów. Kilka gotowych umów już leży na stole. Targi oceniam pozytywnie.
-
Adrian Pittner
Kala Sp. z o.o.
-
Erin Nickerson
Konsul Generalna Stanów Zjednoczonych Ameryki
-
Paweł Kąpielewski – Prezes Zarządu
Gastro Economy spółka jawna
-
Wojciech Wójcik – Prezes Zarządu
Multi Gastro
-
Aleksander Krzych
SCA Poland - Członek Zarządu SCA Poland
-
Przemysław Bekasiewicz
Florencja Dystrybucja, wyłączny dystrybutor włoskich lodów San Montana.
-
Adam Chrząstowski
-
Marcin Wajda – Dyrektor Marketingu
Winterhalter Polska