O TARGACH

Międzynarodowe Targi Wyposażenia Hoteli i Gastronomii HORECA® wraz z Targami Artykułów Spożywczych i Napojów dla Gastronomii GASTROFOOD® są jedną z najważniejszych imprez branży gastronomicznej i hotelarskiej w Polsce, obecne na rynku nieprzerwanie od 28 lat.


Łączą wielotematyczną formułę z wartościowym programem towarzyszącym Akademii wiedzy HORECA® z precyzyjnie dobranymi gośćmi specjalnymi oraz kulinarnym show w ramach niepowtarzalnej Kuchni Mistrzów.


KOMPLEKSOWA OFERTA


wyposażenie hoteli, pensjonatów, obiektów wypoczynkowych


wyposażenie i sprzęt dla restauracji, barów, pizzerii, kawiarni, cukierni i innych punktów gastronomicznych


produkty spożywcze i napoje, w tym kawy i herbaty




Targi HORECA®/GASTROFOOD® są prestiżowym wydarzeniem o wieloletniej tradycji, które dzięki wszechstronnej promocji przyciągają konkretnych zwiedzających.


Kraków jest jednym z tych polskich miast, które mają najważniejszy wpływ na rozwój branży HoReCa.


Co roku prowadzimy szeroką kampanię promocyjną wydarzenia zarówno w mediach branżowych, w Internecie jak i kontaktując się bezpośrednio z naszymi klientami z branży.


Poznaj naszą ofertę



PROFIL WYSTAWCY



HORECA®


  • urządzenia gastronomiczne i chłodnicze;

  • wyposażenie pokoi hotelowych;

  • wyposażenie recepcji hotelowej;

  • meble dla hoteli, restauracji, barów, kawiarni;

  • elementy dekoracji wnętrz, tekstylia;

  • szkło, zastawa stołowa;

  • galanteria hotelowa;

  • sprzęt i akcesoria do parzenia kawy oraz herbaty;

  • wyposażenie łazienek, pralni hotelowych;

  • wyposażenie terenów rekreacyjnych;

  • systemy komputerowe i oprogramowanie;

  • zabezpieczenia antywłamaniowe i przeciwpożarowe;

  • sprzęt audiowizualny i telekomunikacyjny;

  • oświetlenie;

  • środki czystości, urządzenia czyszczące;

  • systemy klimatyzacyjne, wentylacyjne, ogrzewania;

  • mała architektura dla hoteli i lokali gastronomicznych.







GASTROFOOD®


  • żywność mrożona, lody;

  • mięsa, wędliny, dziczyzna;

  • ryby i owoce morza;

  • produkty nabiałowe;

  • produkty mączne, zbożowe, makarony;

  • produkty piekarnicze;

  • warzywa i owoce (świeże, suszone, konserwowane);

  • słodycze i produkty cukiernicze;

  • napoje bezalkoholowe;

  • używki: kawa, herbata;

  • koncentraty, keczupy, musztardy, sosy;

  • zioła i przyprawy.


PROFIL ZWIEDZAJĄCEGO

​​





Targi odwiedza 15 000 gości z całej Polski, a także ze Słowacji, Czech i Ukrainy związanych zawodowo z sektorem gastronomicznym, winiarskim i hotelarskim oraz branżą turystyczną, rozrywkową i projektową:

  • 40% Zwiedzających to przedstawiciele branży gastronomicznej;
  • 30% Zwiedzających to przedstawiciele branży hotelarskiej;
  • 10% Zwiedzających to przedstawiciele branży winiarskiej;
  • 4% Zwiedzających to przedstawiciele firm reklamowych, szkoleniowych, doradczych;
  • 3% Zwiedzających to inwestorzy, projektanci, architekci;
  • 13% Zwiedzających to uznani szefowie Kuchni oraz eksperci z branży HoReCa.


Ponad 75% Zwiedzających to osoby podejmujące decyzje zakupowe w firmach.


Ponad 50% Zwiedzających to osoby spoza województwa małopolskiego, w tym z zagranicy.