Obietnica marki. Kiedy klient mówi sprawdzam?

17.10.2024

Obietnica marki. Kiedy klient mówi sprawdzam? Czyli projektowanie doświadczenia klienta we wszystkich punktach styku

7.11.2024, 11:45-12:45, sala Wiedeń A

GBPC logo.png [6.48 KB]"Obiecać nie grzech" – mówi jedno przysłowie. "U mnie słowo warte więcej niż pieniądze" – powie ktoś inny. A jeszcze ktoś doda: "Jak się obieca, to już robić nie trzeba".

Ale czy naprawdę wiesz, co w biznesie obiecujesz? Czy masz świadomość, kiedy to robisz? I co najważniejsze – wiesz, gdzie i jak Twoje obietnice są weryfikowane przez klienta?

Jeśli zdarza Ci się słyszeć negatywne opinie, masz niezadowolonych klientów lub problemy z komunikacją, to może czas przyjrzeć się bliżej Twojej obietnicy marki. To najważniejsza obietnica, jaką składasz – i co więcej, jest ona codziennie sprawdzana przez klientów w różnych sytuacjach.

Na naszym spotkaniu poruszymy takie tematy jak:

  • Czym tak naprawdę jest obietnica marki?
  • W jaki sposób i gdzie ją składasz?
  • Czy kluczowi pracownicy są właściwie zaangażowani?
  • Jak klient odbiera Twoją markę w sektorze HoReCa?
  • Jak reagują klienci – zarówno zadowoleni, jak i ci mniej usatysfakcjonowani?
  • Jak mądrze zarządzać marką, by budować zaufanie i lojalność?

Zapraszam serdecznie! Porozmawiajmy o obietnicach, które składa Twoja firma – i upewnijmy się, że dotrzymujesz słowa!

Szkolenie bezpłatne, konieczna wcześniejsza rejestracja*

ZAPISZ SIĘ

*Poza rejestracją na szkolenia konieczne jest również zarejestrowanie udziału w targach (bezpłatna rejestracja dla gości branżowych do 5.11.2024) lub zakup biletu.

Grzegorz Barszcz.png [87.16 KB]Prelegent: Grzegorz Barszcz - Założyciel i CEO w GBBC. Przedsiębiorca. Absolwent Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach na Wydziale Ekonomii oraz programów Management i ICAN Total Selling w ICAN Institute.

W swojej dwudziestoletniej karierze pracował w obszarze marketingu i sprzedaży, zakupów oraz zasobów ludzkich w branży telekomunikacyjnej, FMCG i agencjach reklamowych.

Ekspert w dziedzinie zarządzania strategicznego, tworzenia strategii od intencji po wdrożenie w tym najnowocześniejszą metodą OKR. Strateg marketingu i sprzedaży. Praktyk biznesu. Finalista Ogólnopolskiego Konkursu Dyrektor Marketingu Roku.

Specjalizuje się̨ w budowaniu i wdrażaniu: strategii rozwoju firm i marek, procesów sprzedaży od pierwszej rozmowy po zakończenie realizacji projektu. Ekspert w zakresie zarządzania, integracji i transformacji działów sprzedaży i marketingu. Doświadczony negocjator, który przez 20 lat swojej pracy zawodowej negocjował szerokie spektrum umów od sieci detalicznych po międzynarodowe kontrakty z globalnymi koncernami.

Zrealizował kilkanaście projektów doradczych dla firm z branży B2B, FMCG, marketingowej, e-commerce i medycznej. Trener biznesu pracujący w programach otwartych jak i zamkniętych. Z powodzeniem przeszkolił ponad tysiąc osób z bardzo różnych organizacji, począwszy od startupów przez instytucje państwowe skończywszy na największych spółkach giełdowych.